شما اینجا هستید: خانه » تجربه کاربری (UX) » اهمیت و ضرورت استراتژی محتوا در طراحی UI/UX

اهمیت و ضرورت استراتژی محتوا در طراحی UI/UX

شاید براتون پیش اومده باشه که توی خیابون از یه نفر آدرس بپرسید و  اون دوست عزیز به قدری براتون مفصل توضیح بده و جزییات غیر ضروری رو با آب و تاب تعریف کنه که بعدِ یک ساعت که پرسون پرسون به یه جایی می‌رسید به خودتون میاین می‌بینید گم شدید!

قرار بود با راهنمایی گرفتن سر راست برسید به مقصد ولی بدتر گمراه شدید و خسته و کلافه دور زدین برگشتین سر جای اولتون. اگه از همون اول به جای اون همه آدرس عجیب و غریب و توضیح اضافات یه کروکی خلوت و ساده داشتید، راحت راهتونو پیدا می‌کردید و سرگردون نمی‌شدید!

اینجور وقتا معمولا مشکل از فرستنده است نه گیرنده. ایراد اصلی خیلی از برنامه‌ها و سایتا هم همینه که با مخاطبشون درست حرف نمی‌زنن، کلمات درستی انتخاب نمی‌کنن و آدرس غلط میدن.

به این ترتیب کاربرِ کلافه و ناامید برنامه‌ یا سایتِ مذکور رو ترک می‌کنه و دیگه پشت سرشم نگاه نمی‌کنه.

یادتون باشه، محصول شما باید مورد اعتماد کاربر باشه، در غیر این صورت قیدش رو بزنید چون مشتری اول و آخرش خودتونید.

تو دوره‌ی کارآموزی UI/UX رهنما کالج با اصول و مبانی طراحی استراتژی محتوا آشنا میشید و به شکل عملی توی پروژه‌تون ازش استفاده می‌کنید.

مهلت ثبت‌نام ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ از طریق  rahnemacollege.com

 

دوپرو(DoPro) پل ارتباطی بین طراحان و کارفرمایان، برای شناخت و معرفی توانمندی های برتر

دوپرو فرصت جمع سپاری را برای طراحان و کارفرما ها ایجاد کرده تا بتوانند با رضایت بیشتری همکاری کنند و از خلاقیت خود نهایت بهره مندی را داشته باشند.

در صورتی که  به انجام پروژه طراحی گرافیکی   و هر نوع طراحی حرفه ای دیگر برای کسب و کارتان نیاز دارید میتوانید آن را درسایت  دوپرو ثبت نمایید تا طراحان زیادی برای شما طرح بزنند و شما از بین آنها طرحی که میپسندید را انتخاب نمایید.
لینک ثبت پروژه : ثبت پروژه جمع سپاری طراحی

لیست طراحان :  مشاهده طراحان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.