شما اینجا هستید: خانه » آموزش ux » ۵ عنصر تاثیر گذار در یک ایمیل تبلیغاتی متمایز

۵ عنصر تاثیر گذار در یک ایمیل تبلیغاتی متمایز

مغز انسان ها همواره به دنبال یافتن تنوع وتازگی در محیط خود است وهمین اتفاق سبب شده است که تبلیغات روز به روز به شکلی جدید تر و در انواع مختلف به مخاطبان عرضه شود.بازاریابی ایمیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و میتوان سیر صعودی تحول آن را از یک متن ساده تا تصاویر،انیمیشن وطراحی تعاملی مشاهده کرد.به نظر شما یک ایمیل تبلیغاتی موفق چگونه است؟ نتایج یک نظر سنجی در Litmus survey نشان می دهد به نظر مخاطبان طراحی تعاملی پربازده ترین نوع تبلیغات ایمیلی در سال های آینده خواهد بود.

چرا طراحی تعاملی؟

 

همه ما می دانیم که ارتباطات ایمیلی بهتر شما با مخاطبانتان به معنی شانس بیشترشما برای تبدیل افزایش مشتریان شما است. اما، روزانه به صورت میانگین ۲۶۹ میلیارد ایمیل در دنیاارسال و دریافت می شود،این یعنی صندوق ورودی های مشترکان شمااز ایمیل هاتبلیغاتی پراست. برای متمایز بودن از ایمیل های انبوه تبلیغاتی در حال گسترش، شما باید چیزی داشته باشید که توجه مخاطب را به سمتتان جلب می کند و با مشترکان ارتباط برقرار کند وآنها را تشویق کند تا روی لینک شما در ایمیل کلیک کنند.

پاسخ طراحی تعاملی است بر اساس یک مطالعه توسط موسسه بازاریابی محتوا، ۸۱ درصد از برندهای بر این باورند که محتوای تعاملی موثرتر از محتوای استاتیک است. ۶۶٪ موافقند که استفاده از محتوای تعاملی باعث افزایش مشارکت مخاطبان در کسب و کار آنها شده است.

پس، اجازه دهید در ادامه عناصر تعاملی را معرفی کنیم  که می توانددرایمیل های تبلیغاتی به شما کمک کند.

عناصر تعاملی برای ایمیل های تبلیغاتی شما

منو

یک منوی راهبری یک راه عالی برای ارتباط با مشترکینی است که ایمیل ها را در دستگاه تلفن همراه خود باز می کنند. شما می توانند طیف وسیعی از محصولات یا خدمات خود را در داخل منو جمع آوری کنید و تنها کاری که مشترک شما باید انجام بدهد این است که برروی دسته دلخواه خود کلیک کند تا بتواند به طور خاص با محتوایی که میخواهد در مورد آن بیشتر بداند، تعامل داشته باشد. یک منو می تواند تجربه کاربری(ux) مناسبی به طراحی ایمیل شما ببخشد.

منو در طراحی ایمیل تعاملی

آکاردئون

آکاردئون یکی دیگر از روش های هوشمندانه است که محتوای شما را به صورت دسته بندی شده به مخاطبانی که با تلفن همراه ایمیل را مشاهد می کنند نمایش می دهدو باعث بهبود تجربه کاربری(ux) می شود.در طراحی آکوردئونی زبانه ها بر اساس انتخاب کاربر گسترش می یابند همچنین آکاردئون ها به شما این امکان را می دهند که کلیک های داخل محتویات زبانه ها را اندازه گیری کنید تا مشخص شود کدام بخش برای مشترکین جذاب تر است.

 

آکاردئون در طراحی ایمیل تعاملی

 

اسلایدر

اسلایدر یک راه عالی برای نمایش اطلاعات بیشتر در یک ایمیل است. اسلایدر توجه مشتریان را جلب می کند و آنها را درگیر می کند زیرا آنها باید روی فلش و یا گزینه اسلاید بعدی کلیک کنند. شما می توانید چندین محصول و مزایا را در یک فضای محدود نمایش دهید. شما همچنین می توانید به وسیله اسلایدر با دادن اطلاعات کمی به مخاطب آن ها را کنجکاو کنید.

 

انیمیشن

انیمیشن هایی که با کلیک اجرا می شوند هم با ایجاد تجربه کاربری(ux) مثبت در مخاطب، باعث افزایش تعامل او می شود. اقداماتی که مشترک انجام می دهد مانند کلیک روی لینک شما برای مشاهده انیمیشن باعث افزایش تعامل وی می شود که به نوبه خود باعث افزایش نرخ کلیک می شود.انیمیشن در طراحی ایمیل تعاملی

 

طراحی شناور

 

طراحی شناور عناصر که با تغییر مکان اشاره گر  مکان و افکت المان های داخل تصویر تغییر می کند یکی از دیگر از راهکارهای تعاملی ساختن ایمیل است که همین ایجاد تغییرات در رنگ ومکان باعث می شود چشم را جذب کند وبه تعامل با مشتریان کمک می کند،این اثر با استفاده از کدگذاری CSS3 به دست می آید . همچنین اثبات شده است که طراحی شناورمی تواند باعث افزایش نرخ کلیک نیز بشود.

طراحی شناور در طراحی ایمیل تعاملی

 

آینده تعامل با ایمیل

یک شکایت رایج در میان بازاریابان این است که تعامل مشترکان ایمیلی به نسبت سایر سرویس های تبلیغاتی پایین تر است . اما اکنون می بینیم با گذشت زمان این تعامل در حال بهبود است و استفاده از طراحی ایمیل های تعاملی می تواند گام موثری در جهت ارتباط با مخاطبان و بهبود تجربه کاربری (ux)باشد

آیا شما آماده هستید که برای کسب وکار خود یک ایمیل تبلیغاتی تعاملی بسازید؟می توانید در دوپرو به صورت مستقیم و یا جمع سپاری  سفارشات  طراحی لوگو، گرافیک و وبسایت خود را  ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.