شما اینجا هستید: خانه » جمع سپاری پروژه طراحی » راه حلی برای استارت آپ و مشکلات تامین هزینه هایش

راه حلی برای استارت آپ و مشکلات تامین هزینه هایش

کسب و کارهای نوپا در مراحل ابتدایی پول زیادی برای سرمایه گذاری  ندارند، پس چگونه میتوانند از منابع مالی که دارند بیشتری بهره لازم را کسب کنند؟
در این مقاله به معرفی روش هایی جهت پایین نگه داشتن هزینه و همینطور داشتن بیشترین بهره لازم از سرمایه  موجود میپردازیم.

۱-پیش به سوی  Crowdsourcing

طراحی Crowdsourcing به شما این امکان را می دهد تا  با یک طراح فقط زمانی که به او نیاز دارید به صورت آنلاین ارتبط برقرار کنید، اگر طراح خاصی در پلتفرمی مخصوص طراحان ثبت نام کرده داشته باشد که دارای مهارت های لازم و کاربردی برای پروژه شما است میتوانید به طور مستقیم با خود طراح در زمینه پروژه ای که دارید ارتباط برقرار نمایید.

آیا تمایل دارید پروژه طراحی خود را به شیوه Crowdsourcing انجام دهید و از ایده هزاران طراح از سراسر کشور استفاده نمایید؟ میتوانید همین حالا وارد سایت دوپرو شوید و از طریق لینک ثبت پروژه ، اطلاعات مربوط به طراحی که مد نظر دارید را ثبت نمایید. تا طراحان زیادی از سراسر کشور برای شما طرح بزنن و شما از بین انها، طرحی که رضایت بیشتری دارید را انتخاب کنید.

۲- سرمایه گذاری روی یک Freelancer با مهارت

اگر نیازهای شما کمی گسترده تر، عمیق و یا متنوع باشد، میتوانید یک فریلنسر  (Freelancer) را استخدام نمایید تا فقط زمان های خاصی که به انجام پروژه نیاز دارید از مهارت ها و توانایی او جهت انجام پروژه خود استفاده نمایید و هزینه آن را پرداخت نمایید. و استخدام یک فریلنسر میتواند در هر یک از تخصص های طراحی گرافیک ، تولید محتوا ، عکاسی ، بازاریابی دیجیتال و غیره صورت گیرد.

 ۳-  داشتن دفتر مجازی

اگر استارت آپ شما هنوز زیاد بزرگ نیست یا نمیتوانید یک دفتر اختصاصی را برای خودتان تهیه نمایید، در نظر گرفتن یک دفتر مجازی میتواند  راه حل مناسبی برای این مشکل باشد. برای مثال استفاده از  فضاهای co-working و مزایای آنها می تواند به مراتب خیلی بیشتر از داشتن یک دفتر اختصاصی در صرفه جویی هزینه کمک کننده باشد.

۴-  استفاده از ابزارهای رایگان آنلاین و اپلیکیشن های Open Source

هزاران پلت فرم آنلاین رایگان وجود دارد که می تواند به شما در مدیریت کسب و کارتان کمک کند، Google hangouts ، Skype جهت تماس های ویدیویی و صوتی ،برنامه های حسابداری آنلاین، DropBox برای ذخیره فایل های دیجیتالی، Evernote جهت مدیریت وظایف و میزان پیشرفت هر  کار که در حال انجام است، Hootsuite برای مدیریت صفحات رسانه اجتماعی شرکت و …

علاوه بر این، میتوانید از نرم افزارها و اپلیکیشن های Open Source نیز استفاده کنید. سیستم های مدیریت محتوا برای ساخت وب سایت مانند جوملا، وردپرس و دروپال همه بر اساس تکنولوژی منبع باز ساخته شده اند، به این معنی که می توانید بسیار راحت و سریع و بدون نیاز به داشتن دانش فنی بسیار زیاد با استفاده از این سیستم ها یک وب سایت جهت کسب و کار خود تهیه نمایید.

۵-استفاده از بازخورد کارمندان

بهتر است قبل از اینکه محصول خود را به بازار ارايه کنید از کارمندان شرکت بخواهید تا قبل از هر چیزی آن را تست و بررسی کنند. زیرا نظرات و بازخوردهای آنها به شما کمک خواهد کرد تا  اشکالات احتمالی را رفع نمایید و در نتیجه جلوی هزینه هایی که ممکن است به خاطر رفع مشکل در محصول پرداخت شود گرفته شود.

۶- مبادله خدمات با مشتری

اگر به یک سرویس و یا محصولی نیاز دارید اما نمیتوانید هزینه آن را بپردازید، می توانیدسرویس هایی که دارید را به صورت رایگان به مشتری ارائه دهید و در عوض از آنها درخواست نمایید که در ازای آن سرویس، محصول و یا خدماتشان را با هزینه کمتر و یا رایگان در اختیارتان قرار دهند.

دوپرو فرصت جمع سپاری را برای طراحان و کارفرما ها ایجاد کرده تا بتوانند با رضایت بیشتری همکاری کنند و از خلاقیت خود نهایت بهره مندی را داشته باشند.

در صورتی که  به انجام پروژه طراحی گرافیکی   و هر نوع طراحی حرفه ای دیگر برای کسب و کارتان نیاز دارید میتوانید آن را درسایت  دوپرو ثبت نمایید تا طراحان زیادی برای شما طرح بزنند و شما از بین آنها طرحی که میپسندید را انتخاب نمایید.
لینک ثبت پروژه : ثبت پروژه جمع سپاری طراحی

لیست طراحان :  مشاهده طراحان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.