شما اینجا هستید: خانه » جمع سپاری پروژه طراحی » چطور Crowdsourcing به استارت آپ ها کمک میکند بفهمند به چه نوع لوگویی نیاز دارند؟

چطور Crowdsourcing به استارت آپ ها کمک میکند بفهمند به چه نوع لوگویی نیاز دارند؟

آیا شما مطمئن نیستید در مورد انتخاب لوگو برای کسب و کارتان از کجا باید شروع کنید؟ تصور کنید به جای اینکه طراحی لوگو خود را تنها به یک نفر بسپارید، از تعداد زیادی از افراد متخصص چندین لوگو دریافت کنید و از بین تمامی آنها طرح مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. شاید چنین چیزی برای صاحبان کسب و کار یک رویا باشد اما  این مهم ترین امکانی است که جمع سپاری کردن پروژه های طراحی از قبیل لوگو در اختیار شما قرار میدهد.

انجام پروژه های طراحی از قبیل لوگو به روش جمع سپاری یا  (Crowdsourced) به شما امکان می دهد که طرح ها و گزینه های متنوعی را با هزینه ای مناسب به دست آورید که مزایای بسیار زیادی را نسبت به حالتی که فقط با یک طراح یا شرکت همکاری میکنید برایتان ایجاد میکند. و یکی از بزرگترین مزایای این فرایند این است که Crowdsourcing می تواند به شما در یافتن آنچه که واقعا می خواهید کمک نماید.

۱- شما باید یک خلاصه ای از توضیحات  مورد نیاز و ضروری تهیه نمایید

هنگام شروع یک فرآیند جمع سپاری (Crowdsourced) ، از شما خواسته خواهد شد تا خلاصه ای از  شرح آنچه که برای طراحی لوگوتان نیاز دارید تهیه کنید و آماده سازی  چنین توضیحاتی می تواند به شما کمک کند که بفهمید  برای کسب و کارتان دقیقا  به چه چیزهایی نیاز دارید، و اگر شما واقعا مطمئن نیستید که چه چیزی می خواهید، می توانید  یک سری توضیح آزادانه و کلی ایجاد کنید که خلاقیت طراحان را خنثی نکند.  و این می تواند به شما کمک کند بگذارید که خود طراحان با خلاقیت هایی که دارند و با همفکری یکدیگر (brainstorming) شما را در یافتن بهترین لوگوی مورد نظر یاری کنند.

۲-شما در معرض یک دنیای جدید از ایده ها قرار میگیرید

با توجه به اینکه دوپرو  یک اجتماعی از طراحان کشور تشکیل داده است، پس از ثبت پروژه طراحی، شما در معرض تمام انواع ایده ها و تفسیر های مختلف و خلاق از طراحان قرار خواهید گرفت. در صورتی که به لیست پروژه های طراحی  در سایت dopro توجه نمایید میتوانید نمونه پروژه های انجام شده را مشاهده کنید که برای هر یک از آنها چه تعداد طرح و توسط چند طراح ارسال شده است. طرح های جمع سپاری (Crowdsourcing) به شما اجازه می دهد تا در معرض مفاهیم، سبک ها، آیکون ها و پالت های رنگی متفاوت قرار گیرید که در غیر اینصورت و حالت های دیگر نخواهید دید.

 ۳-شما می دانید که چه چیزی دوست ندارید

دانستن اینکه چیزی که دوست ندارید همان قدر اهمیت دارد که دانستن آنچه که دوست دارید. کنار گذاشتن بسیاری از آرم ها که ممکن است سبک آنها را دوست نداشته باشید در نهایی کردن و انتخاب طرح نهایی مورد نظرتان بسیار مفید است و این اطمینان را به شما میدهد که بهترین انتخاب را برای برند و کسب و کارتان داشته اید.

۴-شما قدرت همکاری و همفکری را کشف خواهید کرد

در بازه ی زمانی که شما طرح دریافت میکنید ممکن هست ممکن است متوجه شوید که توضیحات اولیه ای که ارسال کردید خیلی گویا نیست و یا طرح هایی که توسط طراحان ارسال میشود با چیزی که تصور داشتید فاصله بسیار زیادی دارد. در این مواقع میتوانید با همفکری و فیدبک هایی که از طراحان گرفته اید، حال یا از طریق کامنت هایی که روی طرح هایشان گذاشته اند و یا از طریق سوالهایی که در بخش پرسش و پاسخ مطرح کرده اند. توضیحات ارسالی تان را تکمیل تر کنید و در بازه زمانی که برای ویرایش طرح ها در نظر گرفته شده است از  طراحان خواهش نمایید اصلاحات و تغییرات مورد نیاز را بر روی اتدهایی که ارسال کرده اند اعمال کنند.

بنابراین اگر شما در حال ایجاد یک آرم برای کسب و کار خود هستید، به یاد داشته باشید می توانید با استفاده از مدل جمع سپاری (crowdsourcing) برای پروژه های طراحی، از خلاقیت و طرح های به خوبی طراحی شده استفاده کنید. این می تواند در برنامه ریزی خود کمک کند.

دوپرو فرصت جمع سپاری را برای طراحان و کارفرما ها ایجاد کرده تا بتوانند با رضایت بیشتری همکاری کنند و از خلاقیت خود نهایت بهره مندی را داشته باشند.

در صورتی که  به انجام پروژه طراحی گرافیکی   و هر نوع طراحی حرفه ای دیگر برای کسب و کارتان نیاز دارید میتوانید آن را درسایت  دوپرو ثبت نمایید تا طراحان زیادی برای شما طرح بزنند و شما از بین آنها طرحی که میپسندید را انتخاب نمایید.
لینک ثبت پروژه : ثبت پروژه جمع سپاری طراحی

لیست طراحان :  مشاهده طراحان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.