ارتباط اجتماع طراحان و کارفرمایان-سوالات متدوال | DoPro

لوگو پادکست 10 صبح

لوگو پادکست 10 صبح

“10 صبح” برندی است که با هدف تولید و انتشار محتوای مربوط به کارآفرینی، استارتاپ و مدیریت توسط میثم زرگرپور و سپس امید اخوان بنیان گذاشته شده است. 10 صبح ابتدا مجموعه ای از جملات کوتاه (توییت) بود که به صورت روزانه در ساعت 10 صبح توسط میثم در شبکه های اجتماعی منتشر می شد. در فاز بعدی و با اضافه شدن امید، پادکست 10 در قالب فایلهای صوتی 30 تا 60 تولید و منتشر شد. با توجه به موفقیت پادکست تصمیم به ادامه آن و همچنین گسترش طیف محتوای تولید شده از جمله بلاگ، مقاله، کتاب، ویدیو و غیره تحت برند 10 صبح گرفته شد. بنا بر این، برند 10 صبح در واقع چتری است که زیر آن انواع محتوای مربوط به کارآفرینی، استارتاپ و مدیریت در انواع قالبهای محتوایی تولید شده و در انواع کانالها (وب – اپ - پادکست – کتاب - ...) منتشر می شود. نتیجتا 10 صبح یک لوگوی اصلی نیاز دارد که در صورت نیاز، بنا به نوع محتوا المانهایی به آن اضافه شود (مثلا یک میکروفون یا هدفون برای پادکست 10 صبح یا یک دوربین فیلمبرداری برای ویدیو های 10 صبح). نهایتا دورنمای 10 صبح تبدیل شدن به مرجعی است که در آن محتوایی با بالاترین کیفیت در قالبهای مختلف وجود دارد و کارافرینان، مدیران و سایر فعالان حوزه استارتاپها به آن مراجعه می کنند و این به نوبه خود باعث بلوغ و موفقیت اکوسیستم استارتاپ و کسب و کار می شود. مخاطبان 10 صبح عموما کارآفرینان، مدیران و کارشناسان جوان هستند که نیاز به یادگیری و یا ارتقا و تکمیل و توسعه دانش خود داشته و در بیشتر مواقع مشتاق به پیاده سازی و استفاده از این دانش می باشند. تعامل با مخاطبان برای 10 صبح بسیار مهم بوده و هدف 10 صبح ایجاد بستری مناسب برای تعامل دو طرفه بین مخاطبان و 10 صبح می باشد. در همین راستا از مهمانانی که نقشهای کلیدی در این حوزه دارند دعوت به تولید محتوا و انتقال تجربه می شود. در حال حاضر 10 صبح درآمد ندارد اما در فاز بعد هدف آن درآمدزایی و نهایتا هدف آن سودآوری می باشد به نحوی که خود به یک کسب و کار تبدیل شود. از خصایص مهم و تا حدی مختص 10 صبح می توان به موارد زیر اشاره نمود: • محتوای تولید شده کاربردی، به روز و بر پایه علم و تجربه واقعی خواهد بود • تا حد ممکن محتوایی انتخاب خواهد شد که کمتر راجع به آن محتوا وجود داشته و به نوعی تخصصی باشد • محتوا اوریجینال است به این معنی که توسط تولید کنندگان تولید شده (ترجمه یا کپی یا بازنشر نشده) • بسیار حرفه ای، توانمند و مورد اطمینان • محتوا در عین حرفه ای بودن، خشک و حوصله سر بر نبوده و برای مخاطب جذاب و کششدار می باشد توجه: برند 10 صبح در زبان انگلیسی به صورت 10AM نوشته می شود.

-- __________ به نظر میاد توضیحاتی که پیش از این داده بودیم، به اندازه‌ی کافی شفاف نبوده یا لااقل بیش از حد لازم پیچیده بوده. بخاطر همین ممنون میشیم این موارد رو هم در نظر بگیرید: 1. پادکست 10 صبح الآن یه پادکسته، اما ممکنه در آینده‌ی نزدیک ویدئوکست، کتاب، دورهمی یا رویداد هم به اسم "10 صبح" برگزار بشه. به همین خاطر لوگوی پیشنهادی باید قابلیت این رو داشته باشه که با اضافه شدن المان‌هایی، هرکدوم از این موارد رو پوشش بده. 2. ما به‌عنوان افراد غیر طراح، فکر می‌کنیم لوگو چیزی متفاوت از "لوگوتایپ"ـه. در نتیجه اینکه فقط روی عبارت 10 صبح به اشکال مختلف مانور داده بشه، به نظرمون "لوگو" نمی‌سازه. چه المانی میشه طراحی کرد که مفهوم توضیحاتی که دادیم رو برسونه؟ 3. ما به‌عنوان افراد غیر طراح، فکر کردیم که المان ما مثلاً می‌تونه 5 جزء داشته باشه که هرکدوم یکی از بخش‌ها (پادکست، ویدئوکست، کتاب، دورهمی و کامیونیتی) رو پوشش بده. از طرف دیگه، این المان می‌تونه بدون اینکه مستقیم به ساعت اشاره کنه، ساعت 10 صبح رو هم نشون بده. نتیجه‌اش شد فایل پیوست: 5 جزء که جزء ششم (قسمتی که حذف شده و سفیده)، می‌تونه ساعت 10 صبح رو تداعی کنه. این المان رو با پاورپوینت (بله! پاورپوینت!) طراحی کردیم. شما که هم طراح هستید و طرح‌های مختلفی رو دیدین و ایده دارید و هم نرم‌افزارهای تخصصی رو بلدید، قطعاً طرح‌های بهتر و شکیل‌تری می‌تونید بزنید. فقط حوصله می‌خواد و اعتماد ... 4. طرحی که چشم ما رو بگیره رو مسلماً فقط با طراحش تا انتها پیش می‌بریم. از طرح و اتود شما سوءاستفاده نمی‌کنیم و اینجوری نیست که بخوایم ایده بگیریم و طرح شما رو خودمون تغییر بدیم. پس اگر قراره المان به لوگوتایپ اضافه بشه، در همین اتود اولیه ازش استفاده کنید! فرض ما اینه که اگه قراره طرحی رو انتخاب کنیم تا باهاش به مرحله‌ی بعد بریم، لااقل 50% کیفیت طرح نهایی رو باید داشته باشه. اعتماد کنید و طرح واقعی بزنید؛ ما هم نمره‌ی 1 نمیدیم :) _________ این هم توضیحی که دوستان سایت زحمت کشیدن و اضافه کردن: طرح مورد علاقه که توسط خود تیم ارايه شده است ، ضمیمه اطلاعات پروژه شده است و از طراحان خواهش میگردد برای ارائه طرح روی این ایده کار نمایند و اتدهای ارسالی خود را نزدیک به این سبک ارسال نمایند با تشکر توضیح اضافی ما: درسته که ما ایده‌ی پیوست رو پسندیدیم، اما اگر چیزی متفاوت با این هست که فکر می‌کنید خوبه، خوشحال میشیم بدونیم و ببینیم.


لوگو
252,000 تومان هزینه پروژه 53 طرح ارسال شده 23 طراح



طرح های ضمیمه شده :

برای شرکت در پروژه به عنوان طراح در سایت عضو شوید. ثبت نام و ورود به سایت

طرح نهایی

(ویرایش شده) design

طرح نهایی

design



اتدهای برگزیده

design



طرح های ارسال شده






































































دوپرو پل ارتباطی بین طراحان و کارفرمایان برای انجام پروژه های طراحی ایجاد کرده است به همین منظور قراردادی بین طراح و کارفرما از طرف دوپرو تنظیم شده و کارفرمایی که پروژه را ثبت کرده است و طراحانی که برای آن پروژه طرح می زنند موظف هستند به مفاد این قرارداد پایبند باشند

تذکر: هرگونه تخطی از طرف کارفرما و طراح علاوه برابطال حق مالکیت پروژه و طرح های ارسالی موجب برخوردی جدی تر وجلوگیری از فعالیت کاربر در دوپرو می شود

  • کارفرما موظف است حداکثر هر ۲۴ ساعت، تمامی طرح ها را مشاهده کرده و به آنها امتیاز دهد، امتیازدهی باعث آشنایی بیشتر طراحان با سلیقه کارفرما می شود

  • پس از اتمام زمان پروژه کارفرما حداکثر ۱۴ روز فرصت دارد طرحی که می پسندد را انتخاب کند و نظر خود را در ارتباط با تغییراتی که نیاز هست بیان کند و پروژه وارد مرحله دوم شود

  • در مرحله دوم طراحان حداکثر ۲ روز فرصت دارند تا تغییراتی که کارفرما نیاز دارد را اعمال کنند و طرحشان را ارسال کنند

  • سپس پروژه وارد مرحله نهایی می شود و کارفرما حداکثر ۲۰ روزفرصت دارد تا طرح نهایی را انتخاب کند

  • زمان های ذکر شده حداکثر زمان ممکن در نظر گرفته شده، بدیهی است هر زمان که شما طرح تان را انتخاب کنید پروزه وارد مرحله بعد می شود و نیاز به گذشتن این زمان ها نیست

  • پیشنهاد می کنیم طراحان هرچه سریعتر ویرایش هایشان را ارسال کنند زیرا اجباری برای کارفرما وجود ندارد تا منتظر ویرایش دیگر طراحان باشد، کارفرما به محض رضایت از یکی از طرح ها می تواند آن را انتخاب کند

  • طراحی که طرحش پذیرفته شده موظف است طی ۲۴ ساعت تمام فایل های مورد نیاز کارفرما اعم از فایل لایه بار و فرمت ها و رنگ هایی که کارفرما نیاز دارد ارسال کند

  • تخطی در هرکدام از مراحل انجام پروژه های جمع سپاری از طرف طراح موجب باطل شدن حق مالکیت طرح ارسالی و ار طرف کارفرما موجب باطل شدن حق پروژه می شود

  • طرح هایی که به مرحله دوم راه پیدا می کنند ، حق اتد دریافت می کنند

  • در طرح های ارسالی اجازه وارد کردن اطلاعات شخصی خودتان مثل اسم، شماره تماس و...را ندارید، در غیر اینصورت امتیاز منفی دریافت می کنید و طرح شما از پروژه حذف می شود

  • کارفرما اجازه استفاده از هیچ کدام از طرح های ارسالی را در سایت، شبکه های اجتماعی و .. قبل از تایید نهایی و دریافت فایل های اصلی ندارد تخطی در این بند موجب می شود دوپرو بدون توجه به مرحله ای که پروژه در آن قرار گرفته مبلغ پروژه را نزد خود حفظ کند و هیچ گونه مسئولیتی از جمله ارسال فایل لایه باز و دیگر فایل های پروژه به کارفرما ندارد

  • طراح وظیفه دارد در صورت استفاده از طرح های آماده موجود در سایت هایی مثل شاتراستوک و.. این موضوع را در توضیحات طرح ارسالی ذکر نماید

  • طراح اجازه ارسال طرح کپی را ندارد، در صورت مشاهده، طرح در هرمرحله ای از انجام پروژه باشد حذف می شود و اگر کارفرما در این طمینه متضرر شود مسئولیت کار بر عهده طراح هست مگر اینکه کارفرما از این کار رضایت داشته باشد

  • حداقل امتیاز لازم برای شرکت در پروژه های جمع سپاری ۱۰ امتیاز است که با کامل کردن پروفایل تان یا شرکت در پروژه ها می توانید به این امتیاز برسید

  • کارفرما در مدت انجام پروژه می تواند در ارتباط با طرحی که پذیرفته شده از نظر مفهوم و یا کپی بودن جستجو کند دوپرو مسئولیتی در این زمینه ندارد

  • کارفرما در حین انجام پروژه، سوالاتی که در قسمت "سوال از کارفرما" مطرح می شود را مشاهده کرده و پاسخ می دهد. پاسخ دهی منظم باعث راغب شدن طراحان به ارسال طرح های خلاقانه تر می شود

  • پروژه ها، طرح ها و پرسش و پاسخی که مغایر قوانین و شئونات جمهوری اسلامی باشد از سایت حذف می شوند

  • کارفرما موظف است تمام طرح ها را همراه با توضیحات بررسی کرده و با دقت زیادی به طرح های ارسالی امتیاز دهد

  • امتیازی که طراحان در پروژه های جمع سپاری از کارفرما می گیرند به مجموع امتیاز آنها افزوده می شود و دوپرو هیچ دخالتی در این زمینه ندارد

  • اگر طراح چند طرح برای پروژه ای ارسال کند، از تمام امتیازاتی که کارفرما به طرح ها می دهد بیشترین امتیاز برای طراح ثبت می شود

  • اگر طرحی در اکانت رایگان ارسال شود، درصورت پذیرفته شدن، ۲۲ درصد از مبلغ طراح کسر می شود

  • اگر طرحی در اکانت حرفه ای و ویژه ارسال شود، درصورت پذیرفته شدن، به ترتیب ۱۷ و ۱۲ درصد از مبلغ طراح کسر می شود

  • هنگام پرداخت هیچ مبلغی به عنوان آبونمان یا خدمات بانکی از حساب طراح کسر نمی شودشود

  • درصورتی که یک طرح به مرحله دوم راه پیدا کند هیچ مبلغی به عنوان حق اتد از طراح برگزیده کسر نمی شود در غیر اینصورت هزینه حق اتد از مبلغ پروژه کسر می شود

  • تمام اطلاع رسانی ها در خصوص پروژه به طراح و کارفرما از طریق ایمیل انجام می شود مسئولیت چک نکردن ایمیل و یا نادیده گرفتن آن برعهده شخص است

  • پس از انتخاب طرح نهایی و پرداخت مبلغ، طراح موظف است حقوق کپی رایت را رعایت کرده و طرح را برای هیچ مجموعه، سازمان یا فرد دیگری استفاده نکند و تمامی حقوق طرح متعلق به شرکتی است که طرح را پذیرفته

  • پس از ثبت پروژه در سایت کارفرما اجازه لغو پروژه را ندارد